Rodzaj formy: warsztat metodyczny
Prowadzący: Dagmara Pietrzyk
Liczba godzin: 5
Maksymalna liczba osób: 25
Liczba zapisanych osób: 10
Cena: 50.00 zł
Termin realizacji: 21.02.2023 r.
godz. 17:00
online |
Numer formy: 104
|
Planowany miesiąc realizacji: X, XI
|
PROGRAM SZKOLENIA/MODUŁY:
- przedstawienie czynników zaburzających prawidłową komunikację, analiza i dostosowanie sposobu komunikowania się z dziećmi, rola emocji i procesu grupowego w komunikacji, komunikatów JA/TY, techniki FUO, skutecznego wydawania poleceń, pozytywnego podsumowania i udzielania pochwał, ustalania zasad oraz reagowania na sytuacje trudne „wybuch złości”
- zapoznanie z koncepcją Marshalla B. Rosenberga, czyli z dwoma symbolicznymi sposobami komunikowania się: tzw. „językiem żyrafy” (serca) i tzw. „językiem szakala” oraz korzyściami ze stosowania „języka żyrafy” w praktyce przedszkolnej i szkolnej
|
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
- dostosowanie sposobu komunikowania się z dziećmi,
- przeanalizowanie emocji i procesu grupowego w komunikacji, komunikatów JA/TY, techniki FUO, skutecznego wydawania poleceń, pozytywnego podsumowania i udzielania pochwał, ustalania zasad oraz reagowania na sytuacje trudne „wybuch złości”
- poznanie koncepcji Marshalla B. Rosenberga, czyli z dwóch symbolicznych sposobów komunikowania się: tzw. „języka żyrafy” (serca) i tzw. „języka szakala” oraz korzyści ze stosowania „języka żyrafy” w praktyce przedszkolnej i szkolnej
|