
Katarzyna Harlejczyk
k.harlejczyk@crepiotrkow.edu.pl
(44) 649 65 66 wew. 32
Prowadzone szkolenia
- KODUJ-MY!RAZEM Z CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI WŁ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Code Week- inspiracje
- Kodowanie w przedszkolu i klasach I-III
- Zdalna szkoła, zdalne lekcje – jak efektywnie organizować proces kształcenia zdalnego?
- Jak wykorzystać Office 365: Teams i inne aplikacje w nauczaniu zdalnym i stacjonarnym
- Organizacja zajęć z wykorzystaniem metod i technik
kształcenia na odległość - Odpowiedzialne korzystanie
z zasobów Internetu - Rozwijanie cyfrowych kompetencji nauczycieli i uczniów
- Grać czy nie grać – zalety i wady gier komputerowych
- Dzień Bezpiecznego Internetu- wieczorową porą
- Kilka sposobów na to, jak rozwijać umiejętność myślenia u uczniów
- Nowoczesne technologie
w nauczaniu - Narzędziownik online nauczyciela klas I-III
- Wybrane algorytmy w językach programowania:
C++, Python i Scratch - Aktywna świetlica –propozycje zabaw dla uczniów klas I-III
- Platforma Genially w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
– poziom podstawowy - Program graficzny GIMP – poziom podstawowy
- Tradycje Bożego Narodzenia
- Programowanie w szkole Python poziom podstawowy
- Praca w chmurze Google
- Scratch i animacje – to proste!
- Świecąca cytryna – nietypowe zajęcia w szkole
- Magia na wyciągnięcie ręki – rozszerzona rzeczywistość
w szkole i przedszkolu - Krzyżówka, rebus, wykreślanka – sposoby na zaktywizowanie ucznia
na zajęciach lekcyjnych
Absolwentka Wydziału Matematyczno- Przyrodniczego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, magister matematyki w zakresie specjalności informatycznej. Nauczycielka matematyki i informatyki z doświadczeniem w szkole podstawowej, ponadpodstawowej i gimnazjum. Od 2019r. pełni funkcję nauczyciela konsultanta w WODN w Piotrkowie Trybunalskim. Posiada także tytuł Microsoft Innovative Educator Ekspert na rok 2021/22. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z technologiami informacyjno- komunikacyjnymi, wykorzystaniem tablic i monitorów interaktywnych, chmur internetowych w nauczaniu oraz rozszerzoną rzeczywistością, kodowaniem, robotyką i programowaniem.