
Dagmara Pietrzyk
- Sposoby radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym w pracy nauczyciela
- Kompetencje kluczowe
w przedszkolu - Kreatywność jako kompetencja kluczowa - jak realizować
w nauczaniu w klasach I-III? - Kreatywność jako kompetencja kluczowa - jak realizować
w nauczaniu w klasach I-III? - Arteterapia w pracy z dziećmi. Pomysły i inspiracje
- Kreatywna realizacja kompetencji kluczowych w przedszkolu
- Akademia Młodego Nauczyciela
- Uzależnienie od telewizji
i Internetu dzieci i młodzieży - jak się ustrzec i przeciwdziałać? - „Warto się cieszyć” – działania prewencyjne prozdrowotne
w czasach pandemii/nauki zdalnej - Jak rozwijać kreatywność u dzieci w przedszkolu?
Realizacja kompetencji kluczowych w codziennej pracy z grupą. - „Język żyrafy” - porozumienie bez przemocy w przedszkolu
- „W świecie bajek i baśni” - terapeutyczna rola i walory edukacyjne pracy z dziećmi
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie – mgr wychowania muzycznego, studiów podyplomowych: Zarządzanie w oświacie i dydaktyka przedsiębiorczości w Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach oraz Nauczania sztuki w zreformowanej szkole w Akademii Muzycznej G. i K. Bacewiczów w Łodzi, Studium Nauczycielskiego w Piotrkowie Trybunalskim o kierunku wychowanie przedszkolne oraz Studium wiedzy o teatrze w TWP w Piotrkowie Trybunalskim, a także Certyfikowanej Akademii Arteterapii. Nauczyciel dyplomowany – 31 lat pracy pedagogicznej, 17 lat jako nauczyciel muzyki w szkole podstawowej oraz nauczyciel sztuki w gimnazjum, doradca metodyczny w zakresie muzyki, od 15 lat nauczyciel konsultant w WODN. Egzaminator OKE w Łodzi. Wpisana na listę liderów MEN przeciwdziałania agresji i przemocy w szkole. Zajmuje się wspomaganiem szkół i placówek, opracowuje programy i prowadzi różnorodne formy szkoleń.