Jak powinny być budowane interaktywne zadania sprawdzające, aby uzyskać najlepszy efekt edukacyjny
Rodzaj formy: warsztat metodyczny
Prowadzący: dr Marek Grynkiewicz
Liczba godzin: 5
Maksymalna liczba osób: 25
Cena: 30.00 zł
PROGRAM SZKOLENIA/MODUŁY:
- prezentacja pomiaru dydaktycznego, przynoszącego zobiektywizowaną informację o osiągnięciach uczniów;
- charakterystyka interaktywnych zadań sprawdzających w odniesieniu do etapów postępowania diagnostycznego;
- tworzenie interaktywnych zadań sprawdzających.
|
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
- poznanie działań diagnostycznych, które zawierają zadania sięgające czynnościowych podstaw potrzebnych wiadomości i umiejętności;
- poszerzenie wiedzy na temat wpływu oczekiwań nauczyciela na osiągnięcia uczniów (efekt Rosenthala);
- stworzenie przykładowych zadań sprawdzających.
|